06 10 '24
06 10 '24 Opgeruimd staat netjes!
We hebben weer met een aantal (jonge) wijkbewoners onze wijk opgeruimd. Dank jullie wel voor de inzet en het mooie resultaat.
06 10 '24
We hebben weer met een aantal (jonge) wijkbewoners onze wijk opgeruimd. Dank jullie wel voor de inzet en het mooie resultaat.
Vandaag om 10:00 verzamelde een aantal (jonge) wijkbewoners zich op het kruispunt van de Bernard Leenestraat en Willy den Oudenstraat om zwerfafval in de wijk op te gaan ruimen. De knijpers en afvalzakken werden direct in alle richtingen ingezet om alles van blikjes en flessen tot aan peuken en papiertjes te verzamelen.
Niet alleen het opruimen zelf, maar ook de aanmoedigingen van medebewoners geven een voldaan gevoel. We kijken terug op een mooie opbrengst en concluderen tegelijkertijd dat er al veel minder zwerfafval ronddoolt dan een paar jaar geleden. Mooie ontwikkelingen. Even napraten met een beker koffie of ranja en wat lekkers rondt deze actie af. Tot de volgende keer!
14 06 '26
Lees meer
Veel reacties op verkeer in de wijk. Dat is heel nuttig! Praat mee op 26 augustus.
14 06 '26
Lees meer
Willemskwartier nadert voltooiing. Officiële start in augustus.
14 06 '26
Lees meer
De eerste bouwactiviteiten voor de nieuwe turnhal zijn gestart.